Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under juli 2010

Av Therés - 19 juli 2010 18:59

Har ju varit på ridläger typ en vecka nu. Askul var det verkligen. Det var full gång fårn 8.30 till typ 20.00 Jag älskar det serriöst. Tredje året i rad jag var där nu. Nästa år ska jag klart dit igen :D

Lady skötte sig jättefin, men jag lyckades trilla av en gång det här året också, fast inte på hinder den häs gången, haha. Hon skyggade för en annan häst när vi red fram för Stefan Sjögren. Haha, lide pinsamt xD

På avslutningstävlingen (Pay and jump) hoppade jag 90 cm och 100 cm. I 90 gick vi felfritt och i 100 rev vi 4 hinder haha xD Men det går säkert bättre nästa gång jag startar 100 ^^

Bilder fins på bilddagboken.se . Sök på djupare som användare ^^


På söndag ska jag starta L:C och L:C i Skyrup :) Önska mig lycka till!

Av Therés - 4 juli 2010 15:28

  Den passar perfekt eller hur? Typisk svensk sommar.

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4521

Rösta kanske? Vinnaren får en systemkamera värd nästan 5000 kr.

Det vore asnajs om ni röstade :)

Av Therés - 3 juli 2010 23:03

Hejsan!


Jo faktiskt så tror jag det. Vädret är ute efter att ge mig en så dålig start på min kariär som möjligt. (Haha, vilken kariär?) Men hur som helst så var det kalt och sjukt mycket snö långt in på våren så att tävlingarna och träningarna (för min del) startade sent. Och nu på sommaren är det så jävla varmt så att man inte kan tävla för det istället. Pay and jumpen imorgon blev inställd för mig pga att det ska bli typ 30 grader varmt. Hur snällt är det att rida två klasser i den hettan? Men jaja, det blir väl en skritttur imorgon och en massa annat hästande. Ska tex se HS hoppa hemma på eftermiddagen och ska försöka tjata mamma till Blommeröd på Arabutsällning också. Förhoppningsvis blir det lite mer häst :) Men vi får väl se :)


Idag har jag varit i HBG och badat i havet (y) Alva ringde och väckte mig vid 12 haha. Sen tog vi 13.37 tåget (Eliiiiit) till Lund och sen tog vi nästa tåg till HBG som var försenat 20 minuter. Och vi badade i havet. Gissa vad? Det var smockfullt med folk presic över allt. Så mycket folk har jag aldrig sett där förut. Kanske kan bero på att detta var tredje gången jag åkte dit? ;) Tove kommer hem imorgon, och gissar att det blir ganska mycket HBG näste vecka :)


Men nu är det snart daggs att se The Grudge 2 på 5an. Härlig värre. Hoppas den är bra och läskig. Brukar inte bli speciellt rädd av skräckfilmer. Men en dag hoppas jag hitta en som faktiskt skrämmer mig längre än just för stunden ^^


Ha det brau och stek inte ihjäl ;)

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards