Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under maj 2011

Av Therés - 24 maj 2011 08:47

   Det blir All Time Low i Juni. 15e Juni (exakt tre månader efter MCR) i köpenhamn! med Någon :D Awesome! Ser verkligen fram emot det. Bara 3 veckor och 1 dag kvar :O IIIIIIIHHHHHHH!!!!!

Av Therés - 22 maj 2011 19:10

Snacka om att himlen öppnade sig med åska och allt! Dock var jag framme med kameran direkt och fick lite halvdana bilder :)

     

Av Therés - 21 maj 2011 08:53

Det är verkligen sjukt att det har blivit såhär stor skillnad på både form och framåtbjudning. Längtar tills jag får hem henne om en vecka så att jag får rida varje dag igen.

  Ser verkligen fram emot tävlingen den 12e Juni som jag har anmält mig till.

Dressyr, L:C2 i Sösdala :)

Av Therés - 18 maj 2011 15:58

Jag tror det... Hur som helst så kommer det bilder så småning om. Så länge får ni nöja er med två bilder på Millas hundar som jag tog samma dag :D

   

Av Therés - 13 maj 2011 19:14

Var ute på Operations Dagsverk idag. Stod utanför systembolaget i typ 2 timmar. Dock lyckades jag nog inte samla ihop en enda krona till de behövande barnen i Afrika. sorry...


Efteråt så satt jag och Milla på stationen och personen jag skrev om i förra inlägget gick förbi. Han är typ världens socialaste människa, och alltid superglad och supertrevlig. Först när jag sa något om det så fattade han inte vad jag menade, men efter ett tag så fattade han och ja, han var lika glad ändå. "Jag lever, eller hur?" "Noja inte över det nu" var vad han sa. Tack gode gud för det! Trodde han mer eller mindre skulle hata mig för det. HAha, nu kan jag iaf sluta tänka på det ;)

Av Therés - 9 maj 2011 19:21

Jag är verkligen SÄMST på att köra. Eller i alla fall vissa gånger. Som idag, när jag skulle svänga ut från en väg. Så stod det en kille i kanten och väntade på att jag skulle köra, så jag körde. Men då möter jag en bil så att jag lixom kör i kanten, riiiiiktigt nära killen... Jag kan inte bestämma mig för om jag var alldeles för nära på att köra på honom, eller om det är lungt, så jag har typ fett dåligt samvete. Jag vet exakt vem han är, så jag kan ju skriva till honom. Men vad ska jag skriva? "Hej, förlåt för att jag nästan körde på dig."? Nä, det låter ju bara dumt. Kanske borde jag bara sluta tänka på det och typ be om ursäkt eller något nästa gång jag ser honom, vilket lär dröja.


Det känns i alla fall lite bättre nu när jag skrivit det här, för det betyder i alla fall att jag bryr mig...

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards