Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under november 2011

Av Therés - 24 november 2011 13:54

Jag är astaggad inför finalen i Båstad. Speciellt roligt är det när Båstad som också har vunnit båda sina omgångar i allsvenskan ser oss som största konkurent. Jag vet inte vem jag personligen ser som största konkurent. Båstad förmodligen, eller Åsbo eller Willands som båda har laggt till extra ryttare som vunnit SM eller ridit kür i globen, bara för att de är i final. Fast de har ju såklart inte samma hästar, så det är ju inte säkert att det går jättebra för dom för det, även om chansen är stor. Vi får helt enkelt se. Annars är ju Hästhagens ett väldigt starkt lag. Det såg vi ju förra gången. Alla ryttare över 65% och vinst båda omgångarna. Gud vad jag tjatar om vinsterna, men jag är ju fett glad över det. Som sagt, är astaggad! Hejja oss!

Av Therés - 16 november 2011 09:38


   

(Haha ja, vi allihopa ser helt CP ut på bilderna xD )


Behöver jag säga mer? (Förmodligen ja)

Vi har hittills vunnit båda omgångarna i ponnyallsvenskan div 2 dressyr och är i final!

Det är bara att tagga stenhårt och träna på häst vid hand. Det är det ända som behöver bli bättre ;)


Andra omgången var lite extra najs för mig också, eftersom jag vann förklassen i LB:1 på 71,37% !!! Helt fantastiskt :D

 


Nu ska vi bara vinna finalen också. Vi har faktiskt goda chanser :)

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards