Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under april 2012

Av Therés - 27 april 2012 22:57

Helt klart en av de tio bästa filmerna jag har sett någonsin.

Bortsett från slutet. Fan inte okej! Asså, jag vet att det är baserat på den där sagan/myten om Akilles, men ändå.

Om jag hade fått bestämma så hade Akilles seglat hem som de sa från början...

Grymt bra film som sagt. Den här borde man se, om man inte redan har gjort det :)





 

Förresten, finns det något snyggare än Brad Pitt i rollen som Akilles?


Dessutom ingår världens vackraste soundtrack också. Lyssna och njut mina vänner <3

Av Therés - 24 april 2012 18:57

Jag har väldigt höga mål med Lady i dressyr och fälttävlan under det här, och nästa år vilket betyde att jag måste ta ett mycket större ansvar för träning och tävling än tidigare. Det är extremt viktigt att planera varje träning och tävling så att jag till slut når mina mål. Jag har en ganska bra och stabil plan för årets fälttävlan, men man vet aldrig om det kraschar. Vad som helst kan ju hända, eller hur? Fast samtidigt kan det ju gå bättre än vad man räknat med också, men det är ju bara skönt i så fall.


Jag kanske skriver upp mina höga mål här om ett par veckor. Än så länge vill jag hålla dom för mig själv :)


       Simply the best, right?

Av Therés - 21 april 2012 19:30

Idag debuterade jag P80. Så här bra gick det! :D


 


45+0+1,6 straff. Det går bra nu :)

Av Therés - 13 april 2012 23:35

Ikväll var det ännu en sån där film på TV som får mig att vilja ut och vandra. Dock har jag ingen lust att leta efter ett lik efter vägen.


Stand by me.

 

Väldigt gammal film, men sjukt bra. Dom som inte har sett den borde verkligen göra det :)

Mer info hittas här.

Av Therés - 12 april 2012 21:27

Det är alltid lite skoj när tävlingsplaneringen ändras utan egentlig anledning.

Den nya tävlingsplaneringen e dock mycket mer intressant tycker jag ;)


v.15 - Ledig
v.16 - Fälttävlan, Flyinge - P80

v.17 - Dressyr, Dagstorp - LB:1 LA:1 (osäker)
v.18 - Fälttävlan, Tranemo - P80

v.19 - Dressyr, Ringsjöorten - LB:1 LA:1

v.20 - Fälttävlan, Dagstorp - P80 eller P90 (beror på hur det gått tidigare)

Av Therés - 3 april 2012 22:14

Jag funderar på att videoblogga istället för att skriva hela tiden. Det skulle ju vara bra, för då får ni lära känna mig på ett annat sätt. När jag skriver är jag noga med att allt är gramatiskt rätt osv. Dessutom skulle jag aldrig skriva ett inlägg om vad jag åt till middag, eller vart jag ska åka om 5 minuter. Det skulle jag däremot kunna snacka om i ett videoinlägg då det är en helt annan sak och mycket enklare att uppdatera.


Vi får se hur det blir. Måste vänja mig vid min röst och känslan av att snacka med sig själv ;)

Av Therés - 3 april 2012 15:26

 

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards