Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under juni 2012

Av Therés - 19 juni 2012 12:16

Sommarlov, sommarlov, sommarlov... Jag hade avslutning i fredags, och var i skolan för att fixa några saker så sent som igår så man kan väl säga att dethär är min första riktigt lediga dag och jag borde vara glad över det, eller hur? Men så är inte fallet. Jag har riktigt tråkigt och undrar absolut hur jag ska klara hela sommarlovet om det fortsätter så här. Dock har jag en massa aktiviteter som ska klaras av under juni/juli/augusti, så jag kanske lyckas fylla upp lovet ändå, om jag har tur...


För säkerhets skull borde jag skaffa mig en ny hobby. Något nära, något enkelt, något billigt, något man kan göra själv när som helst! Läsa, busringa, lägga pussel... ÄTA! Fast nä. Tror jag plockar med kameran och drar ut en sväng istället.


För övrigt ska jag försöka bli bättre på att uppdatera bloggen nu när jag har en massa tid för det...

Av Therés - 9 juni 2012 15:54

Jag har bestämt mig för att träna mer. Bara för att jag kan lixom. Ut och jogga, cykla, simma m.m Finns massor man kan göra på sommaren utan att egentligen tänka på det. Har lixom ett mål, som jag kan berätta om när jag har kommit igång så att säga... ;)


Nä, om man skulle ut och kolla om cykeln över huvud taget fungerar. Den är säkert för liten, och e den det så är det kört...

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards