Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under augusti 2010

Av Therés - 30 augusti 2010 12:46

Blä för mitt huvud! imorrse när jag vaknade så mådde jag nästan helt bra så jag tog en dusch och stack till skolan som jag tänkt från början. Sen blev jag sämre och sämre. Jag hörde dåligt och andades dåligt, och hjärnan var helt issolerad så efter lunch stack jag hem för att krya på mig ennu mer. Men det är helt dåligt att må så här dåligt för jag vill ju rida. Jag har fem miljoner bilder i huvudet på hur fint Lady kan gå, och när jag inte kan rida så kan jag ju inte försöka komma på ett sätt att få henne dit jag vill. Jaja, men nu pallar jag inte sitta här mer. Uppdatering kommer ikväll om jag orkar. (Haha, vet att jag skrev det igår också)

Av Therés - 29 augusti 2010 10:12

Förkylningen brakade loss över natten till igår. Som Erik sa "När jag har ont i halsen så vaknar jag dagen efter med feber." Så typiskt att det skulle hända mig då. Speciellt med tanke på hur mycket jag missade igår. Jag missade måltider för en hel dag, en ridtur på Lady, bio med TAC och derbyt på jakt och fiskemässan. I för sig är ponnyderbyt idag, men jag är inte tillräckligt pigg för att åka dit idag ändå. Så nu ligger jag och sammlar massa krafter för skolan imorgon med mammas dator i knät och musik i öronen.

Blir säkert en uppdatering i kväll också :)


Av Therés - 27 augusti 2010 19:46

Tjenare!


Ja, jag vet inte hur många gånger jag ska byta inriktning på bloggarna jag startar. Jag hade en blogg på ehh... Jag kommer inte ihåg vad sidan heter, haha. Men jag startade iaf en blogg förut som hade inriktning på Tokio Hotel. Sen bytade jag inriktning på den till hästar. Sen tröttnade jag och la ner den helt, för att några månader senare starta upp den här bloggen istället. Den har väl egentligen inte haft någon riktigt egen inriktning, och jag kommer inte starta nu heller. Men jag har iaf laggt till ännu en inriktig. FOTOGRAFI. Så enjoy mina bilder och vissa halvkassa förklaringar på tekniker och inställningar. :D


Några bilder jag tog här om dagen :)

Calle :)

  Calle :)


Billbo :)

   


Billbo och Snövit :)


Billbo :)

 Kommentera! :D


Jag tror jag är på gång med en dunderförkylning :(

Har och inte halsen och nysser typ hela tiden. Dessutom snurrar allt när jag står upp :S Hoppas att det inte bryter ut så att jag blir sängliggande i helgen. Eftersom jag planerar att gå påbio med Alva och Carro imorgon så passar det sig inte alls just nu! Men jag får krya på mig och hoppas på det bästa :)


Hare bra :)

Av Therés - 22 augusti 2010 19:22

56 avsnitt, 72 timmar. Slutet är såååå inte värt det. Dock ska jag inte berätta slutet för alla er som inte sett Prison Break. Men det var lite oväntat. Asså, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har blivit lite skadad och vet inte var jag ska ta vägen, haha.

Av Therés - 21 augusti 2010 10:06

Prison Break är typ det bästa jag sett som någonsin gått på tv. Jag trodde jag var jätteefter när jag började kolla på säsong 1 för någon vecka sen, men nu har det visat sig att nästan ingen jag känner har sett Prison Break alls. Jag är ärligt talat helt besatt av PB och det kommer sluta med att jag kan alla avsnitten utantill. Den som inte har sett säsong 1 bör verkligen köpa den och titta. Men jag har ju inte tid att sitta här. Jag har bara 19 avsnitt kvar av säsong 4, så när jag har sett klart det (om ca 13 timmar) så kan jag skriva vidare på bloggen.


Vi hörs ^^

Hare bra ^^

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards