Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under mars 2014

Av Therés - 16 mars 2014 12:33

God dagen!


Vet att jag inte har bloggat på ett bra tag, men min skoldator som jag använder till det, har legat nere alldeles för länge. Det tog mig ett tag att fatta att det var på grund av Skype som det tog 20 minuter att öppna webbläsaren och 20 minuter att komma in på en webbsida osv. Nu använder jag inte Skype på skoldatorn längre, och den funkar precis som den ska, vilket betyder nya blogginlägg!


Jag kollade just igenom min blogg för att se lite när och hur jag slutade skriva. Körkortet var det senaste, och innan det var det mest träning- och kostdagbok från mig själv. Inget direkt speciellt att följa upp alltså, men visst har det hänt ett och annat sedan sist.


För det första har jag köpt bil. En vecka efter klarad uppkörning fixade jag min drömbil. En silvergrå Audi A4 1.8T Precis vad jag ville ha som förstabil. Ingen Golf eller något sådant som min pappa tyckte jag skulle köpa. Min bil är verkligen rolig att köra. Väldigt pigg och turbon är nice. Dessutom klagar jag inte på ljudet som är fullt tillräckligt för mig.


Jag vet inte riktigt vart jag stod med träning och kost när jag skrev sist. Jag har inte orkat tänka efter. De senaste veckorna har jag i alla fall varit på gymmet fem dagar i veckan och kombinerat styrka med kondition. Passen blir längre och längre, och vikterna tyngre. Kosten blir nyttigare och nyttigare och godissuget svagare. Det märks att det går framåt, och jag ser fram emot ett synligt resultat till sommaren. #Nevergiveup.


Bara lite snabbt sådär så måste jag säga att det är knappt tre månader kvar tills jag tar studenten.

Den 31 mars öppnar ansökan till GMU omgång 3, som jag nog faktiskt ska ta och söka.
Jag har en hemlighet som nästan bara jag vet, men som förmodligen kommer komma ut.
Jag är ledig på tisdag!


Något mer? Inte för tillfället. Jag försöker vakna till liv så att jag kan dra till gymmet när det öppnar 14.00 Nu, lunch!

Ha det bra så länge, så hörs vi snart igen :D

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards