Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under oktober 2010

Av Therés - 2 oktober 2010 14:26

Hejsan!


I år känner jag för att vara Idolnörd. Eller i alla fall tills Olle och Daniel åker ut, haha.


 

Här är en plan över min tippning, vilka som blev wildcards och vilka som åkte ut igen. De överkryssade är de jag tippade på men som inte fick wildcard. De med röd ruta är de som inte gick vidare till fredagsfinalerna. Eftersom jag är hyfsat pysslig av mig på datorn så kommer jag antagligen fixa ihop sånahär planer efter varje vecka. Eller så kanske det är för att jag inte har något liv, w/e. :D


Nästa fredag är det alltså 11 st som sjunger. Och de är följande.                  

                       

Jag ser verkligen fram emot en riktig fredagsfinal. Känns så dött med kval


Hare bra ;)

Av Therés - 1 oktober 2010 19:45

Såhär tror jag det ser ut ikväll ;)


 

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards