Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under mars 2011

Av Therés - 9 mars 2011 17:02

Haha, jag ska antagligen på Peace & Love i sommar och det kommer bli helt sjukt underbart eftersom band/artister som All Time Low, 30STM, Kings of Leon, Petter, Timbuktu, Mando diao m.fl m.fl kommer spela där i år.

Funderar på om jag ska övertala mamma att få sova på den "lugna campingen" hela veckan med Pacci och kanske någon mer. Det hade varit riktigt roligt! :D Annars får jag/vi sova hos mina kusiner, (om det går bra för dom) och det är ju såklart också roligt ^^


Just nu är jag ganska besatt av All Time Low, som många redan vet (a) Och vet ni vad? Dom ska spela på en festival på Irland i sommar (oxegen ). Där kommer även band och artister som My Chemical Romance, Eminem, Coldplay, Bruno Mars m.fl m.fl uppträda. Och jag vill verkligen dit! Någon som känner någon vuxen som ska dit som jag kan följa med? (A) Haha, det hade varit helt galet underbart att vara där.


Lär inte få åka dit i år eller nästa år, eller året efter det. Men mamma sa att jag fick åka dit när jag fyller 20 :D Då har vi en vecka planerad 2015 ;)


Dessutom ska jag ta och kolla upp vilka band/artister som kommer till Siesta i Hässeholm i år. Eftersom det är nära och allt, så hade det varit fett najs att åka dit ^^


Tess <3 Musik

Av Therés - 7 mars 2011 20:18

Var hos optikern här om dagen för att kolla synen till körkortet. Det var precis att jag klarade gränsen, så fick tips på att gå på en riktig synundersökning. Jag funderar på om jag faktiskt ska ta och göra det för att eventuellt få linser. Det är ganska jobbigt att inte kunna sitta på normalt avstånd från datorn utan att få halvont i huvudet. Det hade faktiskt varit ganska skönt att se som jag ska. Aja, får prata med mamma om det. Jag vill ju ändå inte ha stora fula glasögon ^^

Av Therés - 6 mars 2011 19:46

Haha, jag har verkligen saknat min blogg och har bestämt mig till 100 nu att jag blandar upp musiken med resten av bloggen, istället för att bara skriva om musiken ^^

Det är ju lixom jätteskönt att bara skriva av sig och berätta för stort sätt ingen vad som händer i min lilla värld.


När kommer propositionen till fälttävlan i början av April ut? Hade varit lite lagom skönt att veta vilket dressyrprogram det blir i tid. Jag menar, jag kan bara LC:2 och om det är något annat, så måste jag verkligen träna nu. Och inte bara en vecka i förväg, utan nu! Aja, jag får väl ha tålamod. Det är ju ändå en fälttävlan till två veckor senare. Men ändå! xD


Och vet ni vad? Det är bara 8 dagar kvar tills året stora grej drar igång! :D

Av Therés - 6 mars 2011 16:46

Haha, det var inte speciellt länge jag pallade hålla kolla på alla artister och sånt skit åt er, så jag lägger ner den idén nu igen eftersom jag nästan hade fler läsare på mitt "liv" än på musiken.

Dock kommer jag säkert att lägga in liiiiiite uppdateringar om mina favvoband, eftersom det faktiskt tillhör mina intressen. Jag undrar varför jag var så strikt med att INTE uppdatera om min musik innan egentligen...


Hur som helst så är jag tillbaka på det mer normala hållet med mina tankar, hästar, kläder och sånt. Så som det var innan alltså :) 

Av Therés - 3 mars 2011 19:31

Kommentera om ni vill att jag ska fortsätta... Pallar inte utan respons...

Av Therés - 1 mars 2011 21:14

Usch, har ont i huvudet, så orkar inte uppdatera idag tyvärr x(

Av Therés - 1 mars 2011 15:50

  Lyssna på "Blood in my eyes" från Sum 41s nya platta exclusivt HÄR!


Bara 4 veckor till plattan släpps. Vem längtar?

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards