Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under april 2011

Av Therés - 14 april 2011 20:50

Är det något jag älskar så är det att sitta inne på Spotify eller Youtube och bara klicka runt bland en massa musik. Det är helt underbart att upptäcka nya bra artister/låtar och fylla sina spellistor så att man tillslut inte hittar något. Jag ändrar runt bland mina spellistor hela tiden och min största spellista innehåller 624 låtar just nu. Innan kvällen är slut innehåller den säkert 700 låtar, minst!


spellistan ---> Arrgh!! Varför ska det finnas så mycket bra musik?


Några av mina nyfundna artister/band:

Never Shout Never (<333)

A Rocket To The Moon

Mayday Parade

The Famous Class

The Friday Night Boys

Av Therés - 13 april 2011 21:13

Som ni kanske ser så har jag faktiskt tagit mig friheten att lägga lösenord på ett av mina inlägg. Sen här om dagen kom jag på att ingen har fått lösenordet. Om någon är intresserad över att få lösenordet och kunna kolla alla mina privata inlägg i framtiden, så kommentera namn i det här inlägget, så kanske du får det ;)

Av Therés - 12 april 2011 06:43

LostAlone mina damer och herrar!

Det är galet att man kan göra typ världens tråkigaste låt så bra!

Original - Marina and the Diamonds

Av Therés - 10 april 2011 11:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therés - 7 april 2011 07:31

  Yeah, I Really Do!!


Speciellt till All Time Lows nya singel "I Feel Like Dancin'"!!

Den äger verkligen ut Time Bomb vilket är riktigt skönt! (a)


Klicka --> All Time Low – I Feel Like Dancin'

Av Therés - 5 april 2011 07:02

  Never Shout Never!


Killen heter Christofer Drew. Han började göra musik 2007 och han tog artistnamnet "Never Shout Never". Han kommer från USA (Vad annars?) och fyllde 20 i februari.

Han gör grymt mysig musik och hans röst är helt underbar. Dessutom är han grymt snygg. Jag kan inte mer än säga att han räknas som en av mina favoriter, utan tvekan.


Klicka!! --> Never Shout Never – Jane Doe

Klicka!! --> Never Shout Never – Fifteen - Non-Album Track


 

Av Therés - 1 april 2011 15:29

Jag tog ju körkort igår och var ute och körde typ 3 mil fram och tillbaka runt-runt i och utanför Höör. Då kände jag mig verkligen osäker och hade panik över varenda sväng och varenda mötande bil. Stackars mamma som satt brevid fick ju intrycket av att jag inte skulle klara av att vara på vägarna själv. Men redan idag var jag ute och körde själv (mamma satt i bilen bakom) och jag hade ingen panik alls faktiskt. Alla svängar och rondeller gick super. Visste precis när jag skulle våga köra vidare och så. Inge problem! Så nu vågar mamma skicka iväg mig utan någon som kollar varenda sväng ;)


Det är verkligen en sjuk känsla att få köra bil helt själv.


Det är grymt hur små förändringar kan få en att känna sig mycket äldre. Som när man bytade skola mellan 6an och 7an, fick sitt eget barnbidrag eller som nu, när jag har fått körkort och kan ta mig var jag vill, när jag vill utan att någon behöver köra mig till tåget eller annat. Vilken befrielse! :D

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards