Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under december 2013

Av Therés - 1 december 2013 18:06

"Mål för månaden: Fortsätta träna för resultat, känna mig ännu lite säkrare på allt, fixa en riktigt snygg outfit till festen och leva livet lite till!"


Det var målen för november månad och jag måste säga att jag faktiskt klarade allt ihop.
När det gäller November så har det varit en bra månad med mycket ös och skoj. Festen den 29e var grym, även om vissa saker var lite fucked up, men det är mer mitt fel än festens... Skit i det, ny månad nya äventyr!

 

Första december och första advent. Härligt, nu börjar nedräkningen till julafton. Jag längtar! Jag längtar även till den 12 december när jag fyller 18 (!!) och den 14 när jag har fest i mindre skala. Nyår är också en höjdpunkt och närmar sig med stormsteg. December måste vara årets bästa månad, trots risken för snö.


Målen förmånaden är helt klart att överleva. Fortsätta träna och äta rätt, festa lugnt och ha kul!


Imorgon kommer jag avslöja veckans utmaning för v. 49. Jag är ganska spänd på att se om det är möjligt. Dock är det ganska enkelt. Man måste börja lätt.


Glad första advent allihopa!

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards