Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under februari 2014

Av Therés - 3 februari 2014 13:04

Vilken helg det har varit. I fredags somnade jag supertidigt. Redan 20.45 tror jag. Sedan sov jag till ca. 11.00 Helt sjukt, haha. Min bror med familj var på besök och det blev supergod frukost. Gott bröd och en massa goda pålägg. Synd att man inte kan äta sådan frukost varje dag. Jag var i stallet och red. På kvällen var jag och spelade bowling med mina kompisar. Skitkul var det! Måste göras om. När jag kom hem där ifrån hörde en annan kompis av sig och ville att vi skulle dra på fest, vilket vi gjorde. Åkte hemifrån vid 01.30 Helt galet!
Hela söndagen låg jag bakis och sov, haha.


Mer bowling mindre fest i framtiden tack!


    

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards