Zatiin - mitt liv och mina tankar

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Lag-SM!

Av Therés - 13 september 2012 09:59

Jag skrev för ett antal veckor sen att jag skulle lägga upp bilder och skriva lite om vad som hände där. Nuuuu har jag äntligen lite tid över och tillgång till datorn, såååååå, bättre sent än aldrig eller hur? ;)


Jag tänkte inte skriva allt för mycket, bara lite snabbt, är både segt att skriva och drygt att läsa om jag skulle dra upp allt som hände i Stockholm ^^











Vårt lag, TEAM HS! F.v Jag, Julia, Mia (Lagledare), Catharina och Jonna! Helt klart bästa laget ever, och vi hade skitkul! Jag kommer absolut sakna laget! <3


  

Här bodde Lady de tre dygnen vi var där. Verkligen stolt över min ponny. Hon skötte sig såååå bra.















Lady innan starten i tärrengen på söndagen :)


Lady efter terrängen på söndagen ^^


Ska väl säga att det regnade hela fredagen och i stort sett hela lördagen också, så både dressyrbana, hoppbana och terrängbana stod under vatten och lera. Men min fina ponny gick precis som vilken annan tävling som helst. 

68% i dressyren (dressyren motsvarar LA och det var debuten + att det regnade + all lera...) och låg 7a i min klass efter dressyren. 10a om man räknar alla 75 P80 ryttarna, så är trots den låga procenten väldigt nöjd med dressyren :) 

I hoppningen fick jag ett nerslag vilket är precis som vanligt så är också glad över det, hon hade lika gott kunnat få både stopp och fler nerslag på det underlaget, det var riktigt läskigt faktiskt. Terrängen var jag också nolla i och inom tiden. Det var hyfsat många som fick tidsfel. Men banan var riktigt läskig den också. Trodda man skulle dö flera gånger. Men jag avslutade på en 8e plats (precis utanför placering) och 17e om man räknar alla 75 P80, så jag är nöjd med hela helgen faktiskt. Laget kom 17 av 23 :) Framför allt har jag haft riktigt kul! Jag hoppas verkligen att jag får uppleva det här igen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therés - 1 december 2014 21:21

God kväll! Första december! Min favoritmånad på året. Kanske. Skulle nog säga att varje månad är min favoritmånad, för det händer alltid något speciellt i naturen, eller så är det någon viss högtid på gång. Den här månaden står för julen såklart. F...

Av Therés - 27 november 2014 17:36

Hej! Jag är väl medveten om att det blir väldigt långt mellan uppdateringarna nu för tiden, och jag är ledsen för det. Dock känns det lite enformigt att uppdatera om samma sak hela tiden. Det hade varit annorlunda om jag kommit med mer tips och pep...

Av Therés - 17 november 2014 21:36

Hej! Jag skriver det här inlägget från min mobil så ni får ursäkta konstiga stavfel och sådant. Dessutom blir det ju ett kort inlägg utan jättemycket detaljer. Det var väldigt länge sedan jag skrev något inlägg senast så jag tänkte att jag skul...

Av Therés - 6 november 2014 12:03

God middag! Tar just nu en liten kort paus och andas ut lite grann. Försöker komma ner i varv efter gymmet så att jag kan fokusera på fysiken jag måste panikplugga hela eftermiddagen. Har bara idag påminner att få in de sista uppgifterna, annars av...

Av Therés - 4 november 2014 15:24

God eftermiddag! Jag kom just hem från dagens andra lektion i skolan, och där emellan fick jag dagens gympass avklarat. Jag bestämde mig när jag vaknade imorse att jag inte skulle ta kontakt med någon alls innan lunch och så blev det. Anledningen v...

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards