Zatiin - mitt liv och mina tankar

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Trött!

Av Therés - 25 augusti 2013 16:56

Hej och hå!
Var några dagar sen jag uppdaterade sist. Tror väl att jag har haft för mycket att göra. Men samtidigt, kan jag inte komma på något vettigt alls jag har gjort den här helgen. I fredags var jag runt lite över allt med en kompis, men det hände inte så mycket, så vi var hemma ganska tidigt på kvällen. I lördags (igår) gjorde jag typ ingenting på dagen, men på kvällen var jag iväg och träffade ett gäng kompisar, tittade på film osv. Jag var hemma prick 06.00 och fick inte mycket sömn. Nu sitter jag framför tven och tittar på VM i triathlon trots att EM i dressyr sänds samtidigt. Jag väntar på kvällsmat och ska förmodligen en sväng till stallet innan jag går och lägger mig tidigt ikväll. Ska upp redan 05.30 imorgon nämligen.

Bikinin har såklart inte kommit än, det är ju helg. Hästen ska på återbesök hos veterinären imorgon och är förhoppningsvis frisk då så att jag kan fortsätta träna och tävla. Jag får inget studiebidrag den här månaden vilket betyder att jag måste leva fattigt i september. Något mer? Nej, jag tror det var alla snabbuppdateringarna för nu.

Jag ligger och funderar lite på vad jag vill göra idag och nästa vecka. Idag vill jag bara slappa, äta och så så småningom sova. Nästa vecka vill jag först och främst klara mig igenom skolan. Jag vill även komma igång med träningen, med eller utan PT. Jag vill att Lady ska vara frisk så att jag kan känna in mig på den nya sadeln ordentligt. Jag vill avsluta praktikrapporten och uppsatsen i samhällskunskap och slutligen avsluta veckan med en dagsvandring och en natt i vindskydd. Om allt det här blir av kommer jag vara riktigt nöjd med veckan.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Therés - 1 december 2014 21:21

God kväll! Första december! Min favoritmånad på året. Kanske. Skulle nog säga att varje månad är min favoritmånad, för det händer alltid något speciellt i naturen, eller så är det någon viss högtid på gång. Den här månaden står för julen såklart. F...

Av Therés - 27 november 2014 17:36

Hej! Jag är väl medveten om att det blir väldigt långt mellan uppdateringarna nu för tiden, och jag är ledsen för det. Dock känns det lite enformigt att uppdatera om samma sak hela tiden. Det hade varit annorlunda om jag kommit med mer tips och pep...

Av Therés - 17 november 2014 21:36

Hej! Jag skriver det här inlägget från min mobil så ni får ursäkta konstiga stavfel och sådant. Dessutom blir det ju ett kort inlägg utan jättemycket detaljer. Det var väldigt länge sedan jag skrev något inlägg senast så jag tänkte att jag skul...

Av Therés - 6 november 2014 12:03

God middag! Tar just nu en liten kort paus och andas ut lite grann. Försöker komma ner i varv efter gymmet så att jag kan fokusera på fysiken jag måste panikplugga hela eftermiddagen. Har bara idag påminner att få in de sista uppgifterna, annars av...

Av Therés - 4 november 2014 15:24

God eftermiddag! Jag kom just hem från dagens andra lektion i skolan, och där emellan fick jag dagens gympass avklarat. Jag bestämde mig när jag vaknade imorse att jag inte skulle ta kontakt med någon alls innan lunch och så blev det. Anledningen v...

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards