Zatiin - mitt liv och mina tankar

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

Dagen

Av Therés - 27 augusti 2013 19:09

Förra veckan lyckades jag försova mig på onsdagen. Idag höll det på att hända igen. Min telefon fuckade ur och det gick inte att tända skärmen, och därmed ringde inte larmet heller. Jag fick plocka ut batteriet i lite halv panik sådär, trycka igång telefonen och upptäcka att jag var en timme sen. Jag skulle absolut hinna till tåget ändå, men morgonplanerna var förstörda. Trodde jag. Visade sig att jag hade varit en timme tidig från början, så jag kom upp precis när jag egentligen borde och hann med vad jag tänkt.


Min dag har varit ganska intensiv. (tycker jag då). Var ute och sprang en runda imorrse, är sjukt stolt över att jag faktiskt kom ut och iväg trots att det inte stod någon supergod Gainomax i kylskåpet och väntade på mig. Kom iväg till tåget i tid vilket betyder att jag var i god tid till skolan. En lektion, innan jag drog vidare till Nova Lund där jag gick typ tre varv runt området för att hitta Hööks där jag köpte en sadelpadd. Var inne på Kicks också och köpte ett nagellack. Hade det stått pris på hyllan hade jag inte köpt det, men det är ganska okej ändå.

Hem och vidare till stallet där jag var tvungen att gå en runda med Lady istället för att skritta henne. Hem och laga mat, och nu äntligen sitter jag här och tar det lugnt en stund. Ska strax fixa läxan till imorgon, men det går fort kan jag lova.


Dagens snabbuppdateringar då...

Lady ska ridas som vanligt från och med imorgon. Hoppas att jag får tillbaka suget på att tävla snabbt, annars är det illa eftersom jag inte har något val. Om en vecka (!!) ska jag gå handledarkursen för körkort i Hässleholm, sen får ni passa er på vägarna. Bikinin har inte kommit, jag väntar otåligt.


Det var det. Hoppas kunna uppdatera något kul imorgon. Typ körkortstankar? Det tycker jag är kul i alla fall ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therés - 1 december 2014 21:21

God kväll! Första december! Min favoritmånad på året. Kanske. Skulle nog säga att varje månad är min favoritmånad, för det händer alltid något speciellt i naturen, eller så är det någon viss högtid på gång. Den här månaden står för julen såklart. F...

Av Therés - 27 november 2014 17:36

Hej! Jag är väl medveten om att det blir väldigt långt mellan uppdateringarna nu för tiden, och jag är ledsen för det. Dock känns det lite enformigt att uppdatera om samma sak hela tiden. Det hade varit annorlunda om jag kommit med mer tips och pep...

Av Therés - 17 november 2014 21:36

Hej! Jag skriver det här inlägget från min mobil så ni får ursäkta konstiga stavfel och sådant. Dessutom blir det ju ett kort inlägg utan jättemycket detaljer. Det var väldigt länge sedan jag skrev något inlägg senast så jag tänkte att jag skul...

Av Therés - 6 november 2014 12:03

God middag! Tar just nu en liten kort paus och andas ut lite grann. Försöker komma ner i varv efter gymmet så att jag kan fokusera på fysiken jag måste panikplugga hela eftermiddagen. Har bara idag påminner att få in de sista uppgifterna, annars av...

Av Therés - 4 november 2014 15:24

God eftermiddag! Jag kom just hem från dagens andra lektion i skolan, och där emellan fick jag dagens gympass avklarat. Jag bestämde mig när jag vaknade imorse att jag inte skulle ta kontakt med någon alls innan lunch och så blev det. Anledningen v...

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards