Zatiin - mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under september 2013

Av Therés - 1 september 2013 20:10

God kväll!

Det är söndag, det är första september. Slutet på en vecka, början på en ny månad.

Min vecka har varit väldigt bra. Jag känner att jag har gjort det mesta som jag skrev förra söndagen att jag skulle göra. Jag klarade mig genom skolan, jag var ute och sprang tisdag och onsdag och så cyklade jag på torsdagen. Lady är frisk och får börja rida som vanlig igen vilket jag har gjort några gånger den gångna veckan. Jag var ute och vandrade igår, 1 mil, vilket köndes för kort. Nästa gång har jag en runda på nära 2 mil på lager. Det enda jag inte har gjort som jag skulle är skolarbetet. Praktikrapporten och samhällsuppsatsen. Jag har fortsatt, men är inte klar.


Nästa vecka ska jag klara mig genom skolan (som alltid) och skriva klart i alla fall en av uppsatserna. Jag ska gå handledarkursen för körkort så att jag kan börja övningsköra och jag har en avtalad tid med en PT. Det blir kanske kräftskiva med klassen på onsdag, men jag vet inte riktigt om jag kan gå. På lördag ska jag kanske tävla i Flyinge och natten lördag till söndag ska jag sova i vindskydd. Det är en ganska fullproppad vecka, men jag slår va om att den kommer vara grymt rolig om inget blir ändrat :)


Den nya månaden måste såklart ha ett mål. I slutet av den här månaden (30 September) ska jag vara inkörd på träningen, vara ett kilo lättare och helt redo att lägga ut Lady på annons (mentalt). Kör på det, så får vi se hur det går.

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards