Zatiin - mitt liv och mina tankar

Direktlänk till inlägg 17 september 2014

Nöjt pass.

Av Therés - 17 september 2014 14:32

God eftermiddag. 

Jag tar det lugnt. Kanske. Jo jag gör väl det. Tog pwo till ryggpasset i förmiddags, och än sitter det i skulle jag vilja påstå. Är lite smått skakig och vill inte riktigt sitta still. Dock är jag fasligt trött i huvudet så orkar ändå inte göra något vettigt. Jag är jättekänslig mot koffein och en skopa pwo kan sitta i länge länge för mig. Idag tog jag dessutom 1,5. Ska ta en promenad med min ponny senare. Det är mer dragkamp än promenad så har väl tömt kroppen på den där oroliga känslan efter det så att jag verkligen kan slappna av ikväll.


Men nu till ryggpasset. Jag har sagt det förr, eller hur? Att passen blir bättre och bättre för varje gång.  Hade helt klart det bästa ryggpasset hittills. Hittade kontakt i så gott som alla repetitioner i alla set i varje övning. Körde dessutom en extra övning och extra tungt i tre av mina standardövningar. Riktigt nöjd är jag, och rygg börjar klättra i listan på favoritpass nu. 


Jag vet att min blogg är väldigt torr, men jag är villig att utveckla den eftersom det är en av mina egna viktigaste motivationskällor. Håller på att "skissa" på ett par idéer för att lyfta upp den en aning. Känner mig tillräckligt säker i min träning att jag kanske kan bjuda på mina tips och trix på ett bättre sätt. Får se lite var jag börjar. Är medveten om att jag inte har överdrivet många läsare, och det är inte så konstigt eftersom jag inte har länkat till bloggen någonstans på evigheter. Kanske blir ändring på det om jag känner mig tillräckligt nöjd efter mina små lyft. Annars fortsätter jag bara för min egen skull som hittills, inte mer med det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therés - 1 december 2014 21:21

God kväll! Första december! Min favoritmånad på året. Kanske. Skulle nog säga att varje månad är min favoritmånad, för det händer alltid något speciellt i naturen, eller så är det någon viss högtid på gång. Den här månaden står för julen såklart. F...

Av Therés - 27 november 2014 17:36

Hej! Jag är väl medveten om att det blir väldigt långt mellan uppdateringarna nu för tiden, och jag är ledsen för det. Dock känns det lite enformigt att uppdatera om samma sak hela tiden. Det hade varit annorlunda om jag kommit med mer tips och pep...

Av Therés - 17 november 2014 21:36

Hej! Jag skriver det här inlägget från min mobil så ni får ursäkta konstiga stavfel och sådant. Dessutom blir det ju ett kort inlägg utan jättemycket detaljer. Det var väldigt länge sedan jag skrev något inlägg senast så jag tänkte att jag skul...

Av Therés - 6 november 2014 12:03

God middag! Tar just nu en liten kort paus och andas ut lite grann. Försöker komma ner i varv efter gymmet så att jag kan fokusera på fysiken jag måste panikplugga hela eftermiddagen. Har bara idag påminner att få in de sista uppgifterna, annars av...

Av Therés - 4 november 2014 15:24

God eftermiddag! Jag kom just hem från dagens andra lektion i skolan, och där emellan fick jag dagens gympass avklarat. Jag bestämde mig när jag vaknade imorse att jag inte skulle ta kontakt med någon alls innan lunch och så blev det. Anledningen v...

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards