Zatiin - mitt liv och mina tankar

Direktlänk till inlägg 26 september 2014

Sjuk igen...

Av Therés - 26 september 2014 18:56

God kväll! 

Fredag och jag älskar det för det är cheat night. Blir våfflor och Nougatbollar nu här ikväll. Fredag betyder fusk och kommer göra det resten av livet eftersom jag vill hålla på med fitness för alltid. Det är fredagar jag ser fram emot mest av alla dagar på hela veckan av den anledningen. 


Imorrse vaknade jag med en duktigt irriterad hals och någon konstig känsla i magen. Gick till skolan och tog mig till gymmet och körde mitt planerade benpass och jag är nöjd. Ökade vikten på squatsen. Hoppas på träningsvärk. Imorgon blir det dock ingen träning. Blir väl inte det på ett antal dagar nu. Fick det där med återhämtning under sjukdom ordentligt klarlagt innan, så vill inte ens försöka träna förrän jag är frisk. Kan behöva vila efter tre veckors träning också. 


Det här är 5e gången sedan slutet av april som jag har ont i halsen. Har dessutom haft en förkylning också under sommaren. Förstår det inte. Tänk om jag är så sjuk att jag missar min gmu den här gången också, precis som i somras.  Hoppas jag är frisk snart igen. Vill inte missa allt för mycket på gymmet.


Nu maaat. 

Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therés - 1 december 2014 21:21

God kväll! Första december! Min favoritmånad på året. Kanske. Skulle nog säga att varje månad är min favoritmånad, för det händer alltid något speciellt i naturen, eller så är det någon viss högtid på gång. Den här månaden står för julen såklart. F...

Av Therés - 27 november 2014 17:36

Hej! Jag är väl medveten om att det blir väldigt långt mellan uppdateringarna nu för tiden, och jag är ledsen för det. Dock känns det lite enformigt att uppdatera om samma sak hela tiden. Det hade varit annorlunda om jag kommit med mer tips och pep...

Av Therés - 17 november 2014 21:36

Hej! Jag skriver det här inlägget från min mobil så ni får ursäkta konstiga stavfel och sådant. Dessutom blir det ju ett kort inlägg utan jättemycket detaljer. Det var väldigt länge sedan jag skrev något inlägg senast så jag tänkte att jag skul...

Av Therés - 6 november 2014 12:03

God middag! Tar just nu en liten kort paus och andas ut lite grann. Försöker komma ner i varv efter gymmet så att jag kan fokusera på fysiken jag måste panikplugga hela eftermiddagen. Har bara idag påminner att få in de sista uppgifterna, annars av...

Av Therés - 4 november 2014 15:24

God eftermiddag! Jag kom just hem från dagens andra lektion i skolan, och där emellan fick jag dagens gympass avklarat. Jag bestämde mig när jag vaknade imorse att jag inte skulle ta kontakt med någon alls innan lunch och så blev det. Anledningen v...

Följ mig på Twitter!

Eller varför inte Instagram?

Instagram

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards